Bel gerust ma - vr 09.00 - 17.00 uur: 088 868 22 22

Klantenservice

Drukwerk

Wat kost het drukwerk?

Voor alle actuele prijzen kun je ons bestelproces doorlopen.

Welke soorten drukwerk levert foldergemak.nl?

Op de website kun je zelf snel en eenvoudig flyers en brochures bestellen. Ben je op zoek naar iets anders, neem dan contact op met onze klantenservice op 088 868 22 22.

Welke formaten levert Foldergemak.nl?

Via Foldergemak.nl bestel en verspreid je de volgende formaten drukwerk:

  • A4, staand, liggend of staand
  • A5, staand, liggend of staand

Voor alle overige maten kun je contact opnemen met onze klantenservice via
088 868 22 22.

Is het mogelijk om enkelzijdig te drukken?

Ja, dat is mogelijk. Als je enkelzijdig wilt drukken, dan lever je een bestand aan met één opgemaakte pagina en één blanco pagina. Al onze producten worden als dubbelzijdige items behandeld daarom is dubbelzijdig drukwerk net zo voordelig als enkelzijdig drukwerk.

Folderverspreiding

Wat is een folderverspreiding?

Een folderverspreiding is de verzending van ongeadresseerd drukwerk in één of meerdere postcodes (bijv. 2512 - 2516). Je drukwerk wordt altijd verstuurd naar een postcode van vier cijfers. Alle huishoudens binnen deze postcode ontvangen de folders (uitgezonderd zijn huizen met een Nee-Nee/Ja-Nee sticker en bedrijven).

Wat kan Foldergemak.nl voor mij betekenen?

Flyer
Een flyer is ongevouwen, bedrukt papier. Bedrukt aan één of aan twee kanten.

Folder
Een folder is aan beide kanten bedrukt en daarna één of meerdere keren gevouwen..

Kan ik ook een leaflet verspreiden via Foldergemak?

Ja, dat kan. Kies dan de optie 'flyer' in de webshop. De termen leaflet en flyer worden vaak door elkaar heen gebruikt. Een flyer wordt vaak op een wat lagere kwaliteit papier gedrukt en een leaflet vaak op kwalitatief beter papier. Bij Foldergemak kun je kiezen voor verschillende soorten papier, dus ook voor een hoge kwaliteit papier.

Kan ik ook een brochure verspreiden via Foldergemak?

Ja, dat kan. Kies dan de optie 'folder' in de webshop. Het verschil tussen een folder en een brochure is dat een brochure altijd uit meerdere pagina's bestaat. Deze pagina's zijn aan elkaar zijn gehecht door middel van nietjes of lijm. Een folder kan ook uit meerdere pagina's bestaan, maar ook uit slecht één pagina die één of meerdere keren gevouwen is. Daarnaast is het papiersoort bij een brochure vaak wat dikker en luxer. Als je een brochure wilt verspreiden, dan adviseren we je om voor 115 grams silk MC (dispersielak) te kiezen. Dit is de meest gebruikte papiersoort bij brochures.

Wat kost een folderverspreiding?

De kosten voor een folderverspreiding zijn afhankelijk van de papiersoort waarvoor je kiest en de manier van verspreiden. Er zijn twee manieren om te verspreiding; in het folderpakket of los op de mat. We geven je een voorbeeld. Met een oplage van 3.000 tot 100.000 stuks en een gewicht tot 20 gram drukt en verspreid je jouw drukwerk al vanaf 4 cent per stuk in het Spotta folderpakket.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik nu doen?

Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Bestellen

Kan ik ook producten bestellen die niet in het standaardassortiment zijn opgenomen?

Wanneer je een product wilt bestellen dat niet in het standaardassortiment is opgenomen kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088 868 22 22. Wellicht kunnen we alsnog iets voor je betekenen.

Hoe bestel ik een afwijkende oplage?

Het bestelproces is gebaseerd op vaste bestelhoeveelheden. Hierdoor kunnen wij een scherpe prijs aanbieden. Ons advies is dan ook om de door jouw gewenste hoeveelheid naar boven af te ronden en de eerstvolgende vaste bestelhoeveelheid te kiezen. Dit levert een minimaal prijsverschil op. Mocht je toch een ander aantal willen bestellen, neem dan gerust contact op met de klantenservice via 088 868 22 22.

Kan ik ook buiten de website om een bestelling plaatsen?

Mocht je een product willen bestellen dat niet op de website staan, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via 088 868 22 22. We kijken graag samen met jou naar de mogelijkheden.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Hierin staat wanneer het drukwerk verspreid wordt.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen of heb je nog vragen over de bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 868 22 22.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik nu doen?

Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Overige

Zijn er nog acties waarvan ik kan profiteren?

Voor al onze acties kun je terecht op de homepage. Daar worden alle acties vermeld.

Waar moet ik een actiecode invullen?

De actiecode kun je tijdens het bestelproces invoeren. Op onze overzichtspagina, nadat ja ingelogd bent, vind je een regel waar je de actiecode kunt invullen.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik nu doen?

Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.