Skip Navigation LinksHome / Klantenservice / Veelgestelde vragen / Persoonlijke gegevens

Persoonlijke gegevens

Hoe maak ik een account aan?
Om bestellingen te kunnen plaatsen vragen we je om je éénmalig te registreren. Vul het registratieformulier in en klik op verzenden om je registratie af te ronden. Na de registratie ontvang je direct een activeringslink waarmee je jouw wachtwoord kunt instellen. Volg hiervoor de instructies in de e-mail en het scherm. Na het instellen van je wachtwoord ben je automatisch ingelogd.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je kunt altijd zelf jouw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals je naam, e-mailadres en aflever- en factuuradres. Ga naar 'Inloggen' en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik onder het kopje 'Je account' op 'Je gegevens'. Vul de nieuwe gegevens in en klik op 'Verzenden' om de wijzigingen op te slaan.

Kan ik mijn account opzeggen?
Je kunt altijd jouw account opzeggen door een e-mail te sturen naar foldergemak@spotta.nl. Geef je gegevens op en de reden voor het beëindigen van het klantnummer. Wij zullen je gegevens uit ons systeem verwijderen.

Kan ik zonder account een bestelling plaatsen?
Het is niet mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik nu doen?
Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

ico
Adres toevoegen
Voeg hieronder een adres toe aan uw adressenboek.

Vestigingsinformatie

Adreslijst

    Contactpersoon

    ico
    Newsletter subscription form html content.